onsdag 21 november 2012

Dags för G på tv!

I morgon sänds programmet om Greta på barnkanalen klockan 18.30.  Det är bara 15 min lång, jag ser helt fruktansvärt slut ut och gör konstiga miner, men det är i  alla fall en gullig film. Enligt lillebror Max "Universums bästa film som förklarar hur vi gör med det artistiska i vår familj. Vi är bra på att förklara i filmen, annars är vi ibland inte så bra på det."


http://www.svt.se/barnkanalen/barn-pa-sjukhus/

Misstänker att den ligger kvar på SVT Play någon månad också.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller med Max, vilken bra film! Bästa hälsningar från sommargrannarna Anna, Ellen, Otto och Jonas

Anonym sa...

Jag såg detta och det var så fint. Nu beskrev autism så himla bra- Han har rätt sonen i familjen- vilka stjärnor ni är i artistfamiljen! Mvh Rädda Mamman

Anonym sa...

Fin film, modigt att bjuda på er själva.

Anonym sa...

Jag har sett den, på länken. Fin film, roligt att få "ansikten" på er, även om det ju inte var det främsta syftet.Men jag tycker också den gav en bra bild av hur det kan funka med autism. Fast filmen visade det välfungerande, men så måste det ju också få vara ibland. Det andra, som är svårare, beskriver du ju så bra i bloggen.

Anonym sa...

Hej,

Vill bara säga att jag och min dotter (7 år) såg avsnittet och tyckte det var jättebra. Vi har en son också som är 4 år och har diagnos autism.
Hälsnigar
Sara

Anonym sa...

Tack för en bra film - och en bra blogg!